Vrijwilligerswerk Ghana - Reisverslagen van Diede van Rangelrooij - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk Ghana - Reisverslagen van Diede van Rangelrooij - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk Ghana

Voor 4 maanden lang ga ik vrijwilligerswerk doen in Ghana. Ik ga werken met kleine kinderen en hoop ze iets te leren en ze liefde te geven. Ik ga daar in een gastgezin wonen tussen de plaatselijke bevolking. Ik ben enorm benieuwd hoe het zal zijn, maar ik heb er enorm veel zin in!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2014

Bye bye Ghana!

23 Februari 2014

Goodbye Tamale

15 Februari 2014

Drukke week met geweldig bezoek!

09 Februari 2014

Weer een weekje voorbij :(

02 Februari 2014

Opening
Diede

In november ga ik voor 4 maanden naar Ghana om vrijwilligerswerk te doen. Via waarbenjij.nu ga ik een blog bij houden zodat iedereen die dat wil me kan volgen tijdens mijn reis. Ik ga proberen zoveel mogelijk te bloggen. Ook zodat ik mijn eigen ervaringen altijd nog terug kan lezen. Ik kan niet wachten tot het zo ver is en mijn avontuur gaat beginnen!

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35384

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 15 Juni 2017

Stage Sri Lanka

03 November 2013 - 02 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: