Stage Sri Lanka - Reisverslagen van Diede van Rangelrooij - WaarBenJij.nu Stage Sri Lanka - Reisverslagen van Diede van Rangelrooij - WaarBenJij.nu

Stage Sri Lanka

Voor school ga ik 4,5 maanden stage lopen in Sri Lanka bij de organisatie Home of hope 4 all. Ik ga hier Psychomotorische therapie (therapie aan de hand van bewegen) geven aan kinderen in een weeshuis en aan kinderen met een beperking uit de omgeving. Verder ga ik natuurlijk ook zo veel mogelijk de Sri Lankaanse cultuur, natuur en historie ontdekken. Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen.

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2017

Memories

14 Mei 2017

Genieten

05 April 2017

Halfway

21 Maart 2017

Ohh het is weekend

02 Maart 2017

Het werk
Diede

In november ga ik voor 4 maanden naar Ghana om vrijwilligerswerk te doen. Via waarbenjij.nu ga ik een blog bij houden zodat iedereen die dat wil me kan volgen tijdens mijn reis. Ik ga proberen zoveel mogelijk te bloggen. Ook zodat ik mijn eigen ervaringen altijd nog terug kan lezen. Ik kan niet wachten tot het zo ver is en mijn avontuur gaat beginnen!

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35381

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 15 Juni 2017

Stage Sri Lanka

03 November 2013 - 02 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: